Børnehaven er inddelt på 2 stuer henholdsvis hobbitterne og skovtroldene.
De 2 stuer har hver deres ugeplan og her har i som forældre mulighed for at følge med i dagligdagens aktiviteter.
Stuerne er alders inddelt, det betyder at børnehaven kan tilpasse aktiviteterne til børnenes nærmeste udviklingszone, kognitive niveau og dermed understøtte jeres barn bedst muligt.

Hobbitterne
Hobbitterne varetager den yngste børnehavegruppe i huset, her spænder aldersgruppen siger over 2 ¾ - 4½ årige. Hobbitternes primære fokus er at forme det gode børnehavebarn.

Skovtroldene
Skovtroldene varetager arbejdet med de kommende skolebørn, her skal børnene forberedes og styrkes i færdigheder, som der forventes mestring af inde skolestart. Såsom selvhjulpen- og selvstændighed mm.
Skovtrolde året byder blandet andet på trafiktemauger og skolegruppe, hvor vi på tværs af afdelinger mødes og børnene bliver præsenteret for mulige skolekammerater.